2010-04-19

UPS AND DOWNS



jag har haft den värsta natten på mycket länge. redan igår kväll mådde jag konstigt och hade svårt att somna. jag hann aldrig falla in i någon djup sömn, utan vaknade vid fyra-tiden av att det tog så ruskigt ont i magen. jag hämtade vatten och spyfat och under två sömnlösa timmar låg jag och grät i min ensamhet medan det blev bara värre och värre. lyckligtvis somnade jag om, ihop krupen i fosterställning. idag är jag trött som bara vad, men mår lite bättre

woohoo! jag fick just precis ett mycket trevligt telefonsamtal.. som jag har väntat. jag skall på jobbintervju imorrn, happykid



lyssna på denna gamla goding ni med:
Salem Al Fakir - Good Song

jag skall förresten och lyssna på Salem Al Fakir i sommar när han håller en konsert på After Eight under Jakobsdagarna. vi måste skaffa biljetter i tid tjejer, så det inte blir som förra året då vi skulle på Veronica Maggio; körde hela vägen till Jakobstad och så var biljetterna slutsålda, surt

4 kommentarer:

Sara sa...

huj för magont. men YEI för jobbintervju!

Josefine sa...

Gratulis!!! Vart? :)

Hananah sa...

Sara: huj säger jag med. jag hoppas det går finfint imorrn, så jag får jobbet.

Hananah sa...

Josefine: tack (inte för att ta ut segern i förskott, men ändå)! Sale.