2010-04-12

SVAREN / THE ANSWERS / VASTAUKSET


hur gammal är du?
18 var nånstans i finland bor du? Österbotten är du finsk? jag är finlandssvensk har du pojkvän? ja kan man inte få se en bild av din pojkvän? nope. jag tänker inte hänga ut honom här på min ytliga blogg. han är så mycket mer än så. man skall dock aldrig säga aldrig vad är dina planer inför sommaren? jag har inga planer, men dock visioner; resa till Barcelona/Grekland med mon petit ami, jobba, hänga på vår nybyggda villa, åka på roadtrip, hälsa på syster i Stockholm, åka på Roskilde festival, resa utomlands med vännerna, gå på Salem Al Fakirs spelning under Jeppisdagarna, resa till Kanada med syskonen för att hälsa på släktingarna.. här finns inga begränsingar, utan bara drömmar vad/var hoppas du studera till hösten? jag skall ta ett "mellanår" nu och fundera på vad/var jag vill börja studera hösten 2011. Köpenhamn lockar vad skall du studera efter gymnasiet? vad vill du jobba med i framtiden? jag antar att det blir ekonomistudier eller dyl. jag vill bli egenföretagare och drömmer om att öppna en kläd-/inredningsaffär och ett lunchställe/café kan du lägga upp mer bilder på dej själv? det är inte riktigt min grej, men jag kan försöka tycker du tränar rätt så mycket. har du något träningsschema eller speciellt mål med din träning? jag har varken något träningsschema eller speciellt mål med min träning. jag tränar då jag känner för det, med avsikt att må bra av det; endorfiner hur har du råd att shoppa så mycket om du inte har jobb? eller jobbar du? jag har varit rätt så duktig med att jobba, spara pengar och sälja på tradera i flera år. jag jobbar inte just nu, men är aktiv arbetssökande i vilka secondhand butiker brukar du "shoppa"? Röda Korset, Jupiter, Ewa&Adam, Frälsningsarméns loppis, Fida, Citykirppis etc. i vilken skola går du och på vilken inriktning? jag gick på gymnasiets vanliga linje. eftersom jag skrev färdigt studenten i vår går jag inte i någon skola just nu vilket rött läppstift använder du, märke? LANCÔME:s la laque fever; en blandning av läppstift och -glans. det hålls på hur länge som helst. mina varmaste rekommendationer choklad eller jordgubbar? jordgubbar

why don't you at least sometimes write in English? I'll try

Inga kommentarer: