2010-03-31

PARTYNIGHT








thecobrasnake.com

jag kunde säga god morgon bakisonsdag, men säger istället godmorning my new life! (since jag bestämt mig för att bli positivare)

it was one hell of a partynight. jag vet inte hur länge jag gått och suktat efter en kväll som denna. det kändes absolut inte rätt att ge sig ut på nattbestyr under studentskrivningstiden, vare sig det var tisdag, onsdag, fredag eller lördag. one had to stay focused. jag gick bara och sparade mig hela tiden för att ha något att se fram emot. jag hade, milt sagt, dans-abstinens vid ett flertal tillfällen och tröstade mig med att dansa i duschen, rummet, köket.. t.o.m sittandes i bilen. nu när alla skrivningar är över kan man verkligen unna sig utekvällar. det gjorde jag igår

det var underbart att skaka rumpa. det var underbart att få höra på uttjatad krogmusik. det var underbart att se alla bekanta. det var underbart att umgås med mina fina vänner. ni är underbara