2010-03-24

HALLELUJAH




efter 6 timmar tillsammans med Maol och kalkylatorn känner jag mig totalt uttömd. hjärndöd är kanske rätta ordet

hursomhelst sitter jag nu här och inte bara småler, utan skrattar. jag är lycklig för fler. det känns så fenomenalt underbart härligt så jag vet inte vad. jag kan äntligen pricka av studentexamen. kan lycka mätas i kubik?

jag ser framemot att börja leva igen; ta dagen som den kommer och försöka njuta av varenda liten stund. jag längtar efter något så enkelt som att få sätta mig ute på verandan för att vira in mig i en filt, läsa en tidning och njuta av vårsolen. helt enkelt njuta av livet

senast igår kändes denna stund något så förfärligt långt borta, men nununu är den äntligen här och jag njuter redan. frihet

8 kommentarer:

jsfn sa...

FRIHET (:

Michaela sa...

underbart !
på fredag efter biologihelvetet får jag förhoppningsvis känna samma känsla !

Malin Nyman sa...

Grattis Hannah! Duktigt jobbat! Din glädje smittar av sig ;)

antonia sa...

Grattis!! nu ut och leva livet bara!

Hananah sa...

jsfn: det är vi nu två om att känna

Hananah sa...

Michaela: jag håller tummarna för dig hela dagen idag

Hananah sa...

Malin Nyman: tack! kul att höra :)

Hananah sa...

antonia: tacktacktack! det skall jag minsann