2009-06-14

140609

Follow Hananah

varför inte börja prenumerera på min blogg via bloglovin.se, så du vet varje gång jag uppdaterat. klicka på den blinkande ikonen och starta en prenumeration

det är hur kul som helst med alla er som redan prenumererar och följer bloggen dagligen. det skulle vara kul att veta vem ni är, men å andra sidan är det lite hemlighetsfullt med att inte veta. för mig fungerar bloggen som en liten nostalgimapp, som jag till bristningsgränsen fyller med fina, knasiga och inspirerande bilder

jag skulle uppskatta ifall ni kom med lite konstruktiv kritik, feedback. berätta vad ni gillar/inte gillar med min blogg, vad som kunde göras bättre och framför allt vad ni önskar se (mer av) i framtiden

2 kommentarer:

antonia sa...

Antonia aka dirtyglam här. 17 år och bor i södra finland. hihi.

jag älskar din blogg. och jag tycker om att du har börjat uppdatera. om du orkar skulle de vara kul med ennu mer inlägg på vackra inspirerande bloggar. fortsätt bara såhär!

Hananah sa...

antonia: du gör mig glad människa