2009-04-22

THANK YOU ALL FOR MAKING THIS DAY JUST PERFECT!



utan några förväntningar som helst blev min 18-års dag hur fin som helst. soligt väder, god mat, fina människor och gratulationer från alla håll och kanter mest hela dagen. pappa som uppvaktade mig med blombukett och Jennifer som stod uppe mitt på natten och bakade de mest ljuvliga (och enorma) kokosbollarna bara för min skull. det kallar jag sweet

ikväll bjöd jag mina älskade vänner på hembakad pizza, choklad cupcakes med chocolate ganache (bakade ur min cupcake bok jag fick till julklapp av syster) och hemgjord tyrkisk peber glass

kreativa som dom är gav de mig en finfin gemensam present (flera närmare bestämt) : Dior "Miss Dior Chérie" eau de toilette, Björn Axén deep conditioner inpackning/hårkur, Mavala "La Paz" nagellack, tre ansiktsmasker (chocolate mud mask, peel-off mask och mud mask), en ram med ett jättefint kort på oss alla från midsommar 2009 och sist men inte minst en herrans massa superfint dekorerade chokladcupcakes. I love you!



eftersom mum var i huvustaden idag uppvaktas jag först på lördag här hemma, så jag har något att se framemot. med sig till mig från Helsingfors hade hon en supersnygg randig Nike sporttopp (perfekt för att peppa min träning ytterligare) och ett superfinfint halsband i vintage-stil från Indiska

och på lördag blir det PARTY för då har jag och Josefine vår gemensamma 18-års fest och det lär bli mycket folk

Inga kommentarer: