2009-03-16

URBAN RENEWAL STUDDED DENIM JACKET


jag är en prinsessa, jag är en prinsessa, jag är en prinsessa..

jag har blivit med de absolut snyggaste skorna och vilken liten historia det blev utav det hela. jag hittade skorna på internet yesterday och vågade inte ens drömma om att de skulle komma till min lilla stad..

så idag när jag är på väg till skolan och går utanför en skoaffär står skorna bara där, jösses amalia! jag kilar in i affären, klämmer på 36:an och går runt en sväng i affären för att andas lite förrän jag prövar dem. så fort jag ställer tillbaka skorna kommer, helt ofattbart, en tjej och nappar åt sig dem. jag står bakom skohyllan och ser nervöst på när hon prövar skorna, velar. jag tål inte att titta på, går en sväng till h&m, återvänder efter en stund och ser tjejen komma ut ur affären med en skopåse i handen, satan. jag frågar efter en annan 36:a, men det är den sista och de kommer inte få in mera av dem. jag förbannar mig själv så sjukt mycket, tröstshoppar harembyxor & halsband på Indiska och funderar ut hur jag skall gå tillväga för att få skorna, you see baby I´m desperate. jag kilar in i en annan skoaffär för att se om de säljer bronx-skor överhuvudtaget och hittar skorna för andra gången. jag tittar efter 36:an, greppar hårt om skorna, går fram till kassan och betalar dem utan att pröva

4 kommentarer:

Malin Nyman sa...

Åh! De skorna vill vi se bild på!

jsfn sa...

jaa, smätta fram en bild nuu!

Anonym sa...

Är det de där kilklackarna i beige med snörning?

Anonym sa...

Haha, kan man tänka sig! :)
Jag har letat förgäves efter en butik som har Bronx här i Skåne men hittar ingen. Bra kap!