2009-02-01

PERSONAL SHOPPING


Jag bor i en liten stad där plagg, skor och accessoarer, från t.ex. H&M, som blir hypade i Sverige inte säljer slut så fort. Därför tänkte jag testa på "personal shopping" här på bloggen. För en liten ersättning (50 kr, 5 €) kommer jag alltså springa ärenden åt er på stan, köpa det ni önskar och sedan skicka hem det där ni bor

Eftersom staden är liten är butiksutbudet likaså men jag tänkte mig främst springa ärenden i H&M (ej trend), INDISKA och VILA. Naturligtvis finns övriga butiker så det är bara att önska er varor från andra också

Maila mig på: hannahspersonalshopping@hotmail.com med beskrivning eller bild på plagget, skorna eller accessoaren (i rätt storlek) ni önskar er. Jag svarar på mailet inom några timmar och beger mig ut på stan följande dag

När jag handlat det ni önskar skickar jag för säkerhets skull bild på varan. Betalning sker till konto eller via payson. Du lär ha din vara hemma hos dig inom 5 dagar (payson) efter att du gjort beställningen eller några fler ifall du betalar till mitt konto. Jag skickar med kvitansen så du har möjlighet att returnera/byta varan själv ifall den inte passar

-> Maila mig redag idag

Jag har flera års erfarenheter av Tradera så jag vet med säkerhet vad en lyckad affär innebär

9 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt <3

Anonym sa...

Hur stor ersättning tar du? :)

Anonym sa...

jag skickade just ett mail till dig (:

Anonym sa...

bra ide :-)

hade en liknande grej fast eftersom jag bor i sthlm var det typ tvärtom, köper grejer som inte finns i mindre städer... men det var typ ingen som var intresserad... eller så hittade ingen till det bara... vad vet jag!? :-)

Hananah sa...

Suzannah: oja

Emma: 50 kr (5€) dvs. lite jämfört med personal shoppers som Filippa som tar 150 kr

Martina: här har iaf. några nappat på det renn (:

Unknown sa...

Hej :) just nu lottar jag ut en GRATIS satinjacka. besök mig för mer info :) Btw, FIN BLOGG :)

Anonym sa...

Härlig blogg! Ska vi följa varandras via bloggkoll, blogglovin?? =) Kram

Anonym sa...

grytm bra ideé, hojtar till om jag hittar något jag vill ha! :D

Hananah sa...

Johannaagren: tusen tack

diana: tack. det kan vi absolut

Anna: det tycker jag allt att du ska